معرفی محصولات آرمیکو

آرمیکو تولید کننده انواع ماشین آلات حفاری معدنی است که این دستگاه‌ها شامل انواع دستگاه حفاری دریل واگن، ارس، دستگاه حفاری کرگیری، چال موازی و تونلی است. واضح است که اولین مرحله شروع هر پروژه‌ای شناخت نیازهای سازه و فرآیند پیش‌روی آن است. اگر شما از جزئیات فرآیند حفاری خود اطلاع کامل دارید، در تهیه تجهیزات حفاری مورد نیاز خود، به مشکل برخورد نمی‌کنید.

تجهیزات و ماشین آلات حفاری از جمله ابزار تخصصی و پیشرفته می‌باشند. در نتیجه خرید و استفاده از این محصولات نیاز به شناخت کافی از آن‌ها دارد. مشخصات فنی هر یک از دستگاه‌ها به شما کمک می‌کند تا دید خوبی نسبت به اجزای دستگاه خود پیدا کنید. همچنین میزان کاربرد و فعالیت مفید آن را درمی‌یابید.

گروه صنعتی و معدنی آرمیکو در زمینه معرفی محصولات خود، گامی نوین برداشته است. ویدیو معرفی محصولات آرمیکو از جمله راه‌هایی است که شما را با کوچک‌ترین جزئیات دستگاه حفاری مورد نظر شما، آشنا می‌کند. کارشناسان و متخصصان ما انواع ماشین آلات حفاری مانند دستگاه حفاری چال موازی را در ویدیوهای زیر بررسی کرده‌اند.

جالب است بدانید که دستگاه حفاری سبک ارس را نیز در مدل‌های 100 و 200 بررسی کرده‌ایم. شما مخاطبین عزیز آرمیکو می‌توانید در بخش‌های مختلف سایت با خرید و فروش انواع محصولات حفاری آشنا شوید. همچنین با دانلود کاتالوگ آرمیکو، به آسانی تجهیزات و ماشین آلات حفاری مورد نیاز خود را تامین کنید.

ویدیو معرفی محصولات آرمیکو

در این بخش ویدیوهایی جهت معرفی گروه صنعتی و معدنی آرمیکو، نسل اول دستگاه‌های حفاری و کرگیری آرمیکو و همینطور سایت مجموعه قرار داده شده‌اند. با مشاهده ویدیو معرفی محصولات آرمیکو به پاسخ بسیاری از سوالات خود می‌رسید. همچنین می‌توانید با مطالعه مقالات تخصصی و مقالات عمومی آرمیکو، اطلاعات خود را افزایش دهید.

معرفی گروه صنعتی و معدنی

ساخت دریل واگن ویژه نیلینگ

معرفی سایت آرمیکو

دکل حفاری بیل مکانیکی

مراحل ساخت دریل واگن DR14

معرفی دستگاه حفاری راسول

معرفی ماشین آلات آرمیکو

معرفی دستگاه حفاری چال موازی

نسل اول دستگاه کرگیری (کرل)

نسل اول دستگاه حفاری ارس

معرفی دستگاه کرگیری (کرل 25)

عملکرد دستگاه دریل واگن عمودزن

دستگاه گردگیر یا غبارگیر صنعتی

معرفی دستگاه‌های حفاری ارس

معرفی دریل‌واگن چرخ لاستیکی

دستگاه حفاری ارس ۱۰۰ چاه ارت

معرفی دستگاه حفاری ارس 200

معرفی دستگاه حفاری کرل 100

معرفی دستگاه ارس 100 ارتینگ

دستگاه حفاری کرگیری وابرلاین

پاورهدهای تولیدی آرمیکو

دستگاه حفاری دریل‌واگن نیلینگ

نسل اول دستگاه ارس آرمیکو

نسل اول دستگاه ارس آرمیکو

معرفی دستگاه حفاری راسول

معرفی دکل حفاری بیل مکانیکی

معرفی دستگاه حفاری چال موازی

مشخصات فنی ارس 100