دوره مفاهیم و تکنولوژی حفاری

اجرای عملیات حفاری جهت اکتشاف، توسعه، بهره برداری و یا ساخت سازه انجام می‌شود. برای هر یک از عملیات‌های حفاری با توجه به کاربرد و اهداف عملیات، دستگاه و تجهیزات مخصوصی تهیه شده است. تجهیزات حفاری از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در پیش‌برد عملیات حفاری هستند.

باید در نظر داشت که مطابق شرایط پروژه که در دریا یا خشکی انجام شود و یا بیشتر حجم کار بر دوش نیروی کار باشد، درجه سختی عملیات نمایان می‌شود. بنا بر تمامی فرآیندهای پیش رو، شما می‌توانید تجهیزات حفاری مورد نظر خود را با معیار سختی عملیات، فراهم کنید. پس از تهیه تمامی ماشین آلات حفاری و کرگیری، باید کارکنان پروژه نحوه کار با ابزار را آموخته باشند.

یکی از چالش‌ها در عملیات‌های حفاری، آسیب پذیری مجموعه و کارکنان از تجهیزات حفاری می‌باشد. لازم است تا از متخصصین خبره برای کار با دستگاه کرگیری یا حفاری کمک گرفته شود. در واقع آموزش قبل از خرید باعث می‌شود حتی پروژه در زمان کمتری به نتیجه برسد.

در این بخش از آرمیکو قصد داریم مجموعه دوره مفاهیم و تکنولوژی حفاری را که توسط مهندسین خبره این مجموعه تهیه شده است،‌ در اختیارتان قرار دهیم. باشد که با درک مفاهیم تکنولوژی این ابزار، گامی مؤثر در پیش‌برد اهداف پروژه خود بردارید.

دوره آموزشی تکنولوژی حفاری آرمیکو

گروه صنعتی معدنی آرمیکو به مدیریت جناب آقای مهندس حسن محمدی دوست تصمیم دارد، در زمینه آموزش مباحث حفاری قدمی نو در این عرصه بردارد. مدرس دوره مفاهیم و تکنولوژی حفاری جناب آقای مهندس حسن محمدی دوست، مهندس مکانیک و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. شما دوستان و همکاران عزیز می‌توانید آموزش‌های ارائه شده را در سایت، اینستاگرام، یوتیوب و آپارات شرکت آرمیکو، مشاهده کنید.

انواع حفاری | بخش دوم

انواع حفاری | بخش اول

مفاهیم حفاری | بخش دوم

مفاهیم حفاری | بخش اول

معرفی دوره