محصولات و تجهیزات حفاری

تجهیزات و ابزار متنوعی در عملیات حفاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمونه‌ای از این ابزار شامل: موتورهای بادی، شانگ و کوپلینگ (بوش) حفاری، سرمته حفاری لوله‌ها یا راد حفاری می‌شوند. در مجموعه آٰرمیکو شما می‌توانید هر یک از تجهیزات و اقلام کاربردی مختلف مورد نیاز در حفاری را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که قبل از خرید هر محصول باید مواردی را در نظر بگیرید. برای مثال در خرید محصولات و تجهیزات حفاری باید انواع مدل‌های دستگاه مورد نظر را بشناسید. حداقل این که در مورد کاربرد دستگاه مورد نظر خود بیشتر بدانید. تمامی این موارد نیاز به آموزش و معرفی محصولات دارند. با اطلاع کامل از نوع محصول و کاربرد آن در صنعت حفاری، می‌توانید ارزیابی و مقایسه‌ای درست داشته باشید.

مجموعه آرمیکو فعالیت خود را با تولید ماشین آلات و تجهیزات حفاری در سال ۷۸ آغاز کرد. این گروه موفق و سرشناس در زمینه‌های تولید ماشین آلات حفاری، تجهیزات حفاری و ارائه خدمات حفاری فعالیت می‌کند. حال تصمیم بر این است که در راستای معرفی محصولات و تجهیزات حفاری آٰرمیکو، ویدیوهای آموزشی مربوط به هر دستگاه مانند هوزینگ حفاری، خدمت شما عزیزان ارائه شوند.

بررسی و مونتاژ و معرفی انواع تجهیزات ویژه حفاری را در ویدیو آموزشی محصولات و تجهیزات حفاری آرمیکو مشاهده خواهید کرد.

معرفی محصولات و تجهیزات حفاری آرمیکو

محصولات و تجهیزات عملیات صنعتی حفاری آرمیکو، همگی توسط بهترین متخصصان فنی این زمینه ساخته می‌شوند. ارائه این محصولات و کسب رضایت مشتریان به طور پی در پی، انگیزه‌ای برای فعالیت بیشتر در این عرصه شد. حال مجموعه ویدیو آموزشی محصولات آماده مشاهده می‌باشد. تمامی مراحل شامل معرفی، کاربرد و نحوه عملکرد دستگاه، در گالری آرمیکو قرار دارد.

مونتاژ چکش (پیکور بادی) ماخ 20

مونتاژ و معرفی قطعات هوزینگ

نحوه ساخت و مونتاژ راد حفاری

جداسازی آب از روغن هیدرولیک

تجهیزات حفاری | شانگ و بوش

معرفی بخش های مختلف کرل 25

راه اندازی دستگاه کرگیری وایرلاین

خارج کردن راد و کربارل از چال

بخش های کرل 50 | بخش اول

بخش های کرل 50 | بخش دوم