قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی

محصولات و تجهیزات حفاری به علت کاربرد اختصاصی در صنعت و معدن، متقاضیان و عرضه‌کنندگان خاص خود را دارند. در واقع عملیات حفاری و یا کرگیری از سری فعالیت‌هایی هستند که باید توسط متخصص با دستگاه‌های ویژه انجام شوند. تمامی حساسیت‌های موجود در مورد دستگاه و خریدار دستگاه، ارزش محصولات، مانند قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی را تعیین می‌کنند.

دستگاه حفاری راسول در معادن

دستگاه‌های حفاری در انواع پروژه‌های ساختمانی و حتی پروژه‌های بزرگ حفاری چاه نفت و گاز و خصوصا معادن، مورد استفاده قرار می‌گیرند. تجهیزات حفاری معادن در انواع مختلفی تولید می‌شوند؛ در واقع برای انواع روش های حفاری معدن شما می‌توانید دستگاه حفاری مورد نظر را تهیه کنید.

دستگاه حفاری راسول یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های حفاری در معادن است. این دستگاه خود یکی از شاخه‌های دستگاه‌های حفاری می‌باشد اما با سه نوع موتور مختلف عرضه می‌گردد. در واقع قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی به کارکرد دستگاه‌های دیگر و نوع عملیات حفاری بستگی دارد. به طور کلی دستگاه‌های راسول دارای سه نوع موتور هیدرولیک برقی، هیدرولیک دیزلی و فول پنوماتیک هستند.

لازم به ذکر است دستگاه‌های فوق با کاربرد و هزینه مناسب را می‌توانید تنها از آرمیکو تهیه کنید. این دستگاه در پروژه‌های راه سازی، سد سازی و اکتشاف نیز کارایی زیادی دارد. در ادامه به توضیحات بیشتر کاربرد و قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: اگر هنوز در مورد عملیات حفاری و کرگیری اطلاعات کافی ندارید، پیشنهاد می کنیم مقالات کرگیری چیست و حفاری چیست را مطالعه کنید.

دستگاه حفاری راسول دیزلی چیست؟

بهتر است در ابتدا با کارکرد دستگاه راسول دیزلی در عملیات حفاری آشنا شوید. دستگاه راسول دیزلی را می‌توانید در هر پروژه حاوی عملیات حفاری ببینید؛ اما کاربرد اصلی آن در چال‌زنی می‌باشد. فرآیند چال‌زنی بیشتر در معادن سنگ مورد توجه قرار می‌گیرد. اغلب سنگ‌های استخراج‌شده در ساختمان‌ها و پروژه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از ویژگی دیگر این دستگاه می‌توان به توانایی حفر چال‌های عمودی و افقی روی انواع سطوح اشاره کرد. دستگاه راسول دیزلی همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار و همزمان حفر چال را دارد. همچنین این دستگاه جهت حفاری در مناطق مرتفع و بدون برق نیز تهیه می‌گردد. به این صورت که سیستم چرخش ابزار و رادها هیدرولیک می‌باشد و سیستم چکش حفاری آن نیز پنوماتیک است.

با توجه به تمامی این امکانات شما می‌توانید پروژه خود را بدون هیچ گونه مشکلی به پایان برسانید. تنها ممکن است در مورد قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی دغدغه داشته باشید؛ که در ادامه آن را رفع می‌کنیم.

دستگاه حفاری راسول دیزلی

قیمت دستگاه راسول دیزلی

شرکت‌ها و تولیدی‌های زیادی اقدام به ساخت دستگاه راسول دیزلی کرده‌اند. با توجه به قابلیت‌های این دستگاه نیز می‌توان حدس زد فروش مناسبی داشته‌اند. اما با کمی جست و جو متوجه می‌شویم که قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی یک محدوده بسیار وسیع بین 20 الی 70 میلیون تومان دارد. دلیل قیمت‌های متفاوت در دستگاه حفاری راسول دیزلی چیست؟

می‌توان در جواب این سوال یکی از دلایل را مشخصات فنی هر دستگاه معرفی کرد. برای مثال مشخصاتی مانند قدرت موتور، حجم منبع، نوع سوخت، عمق حفاری و حتی برند آن در تعیین قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی تاثیرگذارند.

مشخصات فنی دستگاه راسول دیزلی

مشخصات فنی محصول تاثیر زیادی در قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی دارند. برای مثال شما به عنوان خریدار دستگاه باید بدانید در چه منطقه‌ای و با چه مشخصاتی می‌خواهید اقدام به حفاری کنید. در یک لیست کامل از مشخصات فنی دستگاه حفاری یک شرکت، باید جزئیاتی مانند قطر و طول راد و همینطور سرعت، نیرو و طول پیشروی دستگاه نوشته شود.

گاهی نیز برخی شرکت‌ها با توجه به پروژه شما، تغییراتی در مشخصات فنی دستگاه خود ایجاد می‌کنند؛ تا کارایی بهینه‌تری از محصول را به دست آورید. این تغییرات می‌توانند در توان و قطعات دستگاه ایجاد شوند. اما در هر صورت تغییری در کاربرد دستگاه ایجاد نمی‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: در مورد دستگاه حفاری چال موازی چقدر اطلاعات دارید؟

مشخصات فنی دستگاه

خرید دستگاه حفاری راسول دیزلی

دستگاه حفاری راسول دیزلی به علت موتور دیزلی که دارد، مصرف سوخت بهینه‌ای دارد. در واقع سبکی و استفاده آسان از آن نیز موجب می‌شود همواره خریداران خاص خود را داشته باشد.

گروه صنعتی و معدنی آرمیکو در سه زمینه تولید ماشین‌آلات حفاری، تجهیزات حفاری و ارائه خدمات حفاری به مدت 30 سال فعالیت دارد. یکی از فعالیت‌های شناخته‌شده آرمیکو، تولید انواع دستگاه حفاری می‌باشد. شما خریداران محترم می‌توانید به تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها و آموزش‌های استفاده از محصولات آرمیکو دسترسی داشته باشید. دانلود کاتالوگ آرمیکو به شما در خرید دستگاه‌های حفاری کمک می‌کند.

اجاره دستگاه حفاری راسول

شاید با اطلاع از قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی به فکر اجاره آن افتاده باشید. در واقع اجاره دستگاه حفاری می‌تواند چالش‌های خودش را داشته باشد. برای مثال باید از صاحب دستگاه اطمینان خاطر داشته باشید. همچنین بدانید دستگاه مورد نظر سالم است و درست کار می‌کند؛ که البته تست سلامت دستگاه حفاری چندان کار راحتی نیست.

اما اگر تنها دغدغه شما نسبت به تهیه این محصول، قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی می‌باشد، می‌توانید با کارشناسان آرمیکو تماس برقرار کنید. کارشناسان آرمیکو از طریق بخش تماس با ما و شبکه های اجتماعی آرمیکو، آماده ارائه مشاوره خرید انواع محصولات به شما عزیزان هستند.

قیمت دستگاه حفاری راسول دیزلی